Aanvragen in mail

Kans is groot dat elke aanvraag in je mail binnenkomt. Dat is onoverzichtelijk.

Aanvragen 

Als ondernemer heb je waarschijnlijk je eigen website. Op die manier ben je zichtbaar en kan men altijd je contactgegevens vinden. Zo ben je in ieder geval bereikbaar via een telefoonnummer en een emailadres. Als een klant een vraag of aanvraag heeft dan komt deze waarschijnlijk binnen in je mailbox. Hierdoor staat je mail voortdurend vol met nieuwe mails, waarvan je niet meer weet welke het belangrijkst is.

Het probleem

Je mail staat vol met berichten, het is onoverzichtelijk en je weet niet meer naar wie je al had teruggemaild. Aanvragen die binnenkomen kunnen vergeten worden. Iets waardoor je al eens klanten bent misgelopen. Daarnaast is het vergeten van beantwoorden van vragen niet van positieve invloed op het klant contact. Dit zijn belangrijke zaken voor jou als ondernemer. Indien het klantcontact en de orderverwerking niet goed verlopen raak je klanten kwijt.

Hulp

Het zou fijn zijn als er een andere manier is om die overvolle mailbox op orde te houden. Dat is iets wat wij begrijpen. Want wij maken een plek waar alle vragen en aanvragen zijn vastgelegd. Zo kun jij alles makkelijk terugvinden en zien wie al heeft gereageerd op een vraag of aanvraag. Het maakt werk een stuk overzichtelijker en geeft je een gevoel van controle terug. Bovendien heb je meer tijd je te richten op andere belangrijke zaken.

Klinkt dit goed? Neem dan vooral contact met ons op via het contactformulier hiernaast.