Ingewikkelde orderinvoer

Vaak is een order ingewikkeld om in te voeren en ben jij de enige die weet hoe dit moet.

Orderinvoer

Als ondernemer verkoop je waarschijnlijk een goed product. Grote kans dat dit product verwerkt wordt als order. Waarschijnlijk komt dit order binnen in je mailbox. Vervolgens moet je deze openen, doorlezen, eventueel de klant bellen en dan nog verwerken in een Excel sheet. Tot slot moeten alle orders vanuit het Excel sheet door naar productie. Ondertussen heb je al deze informatie al dubbel gecheckt.

Het probleem

Niet alleen is deze orderinvoer gevoelig voor fouten maar bovenal vervelend en ingewikkeld werk. Hoogstwaarschijnlijk is dit een proces waar je nu onnodig veel tijd aan kwijt bent. Tijd die je beter kunt gebruiken voor dingen die jouw aandacht vragen. Naast dat het nu ingewikkeld is en veel tijd kost ben jij de enige die weet hoe dit moet, er is een specifieke werkwijze die je collega’s niet kennen. Op die manier kan niet iedereen te alle tijden een order invoeren en dat gaat ten koste van jouw klanten.

Hulp

Het zou fijn zijn als het invoeren van een order minder tijd zou kosten. Bovendien is het mooi als het makkelijker wordt en meerdere werknemers een order kunnen invoeren. Wij hebben goed nieuws voor je! Het is zeker mogelijk om de invoer makkelijker en sneller te laten verlopen. We kunnen er voor zorgen dat alle orders automatisch op één plek terecht komen. Dan hoef jij niets meer handmatig in te voeren. Bovendien sturen we direct een update naar de klant. Zo hoef jij je geen zorgen meer te maken over je orders.

Wil je ook graag automatische orderinvoer, neem dan contact met ons op via het contactformulier!