Vergeten de klant te contacten

Wéér vergeten een klant te contacten, dit gaat ten koste van de relatie

Vergeten

Als ondernemer ben je bezig met veel verschillende zaken. Van interne processen tot aan klant contact en contact met partners. Veel van deze zijn voortdurend gaande en lopen allemaal door elkaar. Bovendien hebben al deze zaken op verschillende momenten jouw aandacht nodig.  Hierdoor is het gemakkelijk iets te vergeten. Dit kan je als ondernemer duur komen te staan. Als je bent vergeten een klant te contacten bijvoorbeeld.

Probleem

Het probleem is dat je je dit niet kunt veroorloven. Als ondernemer wil je graag blije klanten en je klanten behouden. Dat betekent dat je de relatie met de klant goed wilt houden. Het is dan belangrijk dat je niet vergeet je klant te contacten of hier te laat mee bent. Zo zijn er vaker dingen die je ontschieten en het zou fijn zijn als je hier aan herinnerd wordt.

Hulp

Wij begrijpen dat het allemaal een beetje veel is soms. En daarom is het handig als iemand je helpt herinneren aan het contacten van die klant of partner. Dat is wat wij doen! CRM Fabriek zorgt ervoor dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over welke klanten je vergeet, omdat je hier automatisch aan herinnerd wordt. Zo kan jij je zonder problemen richten op je werk.

Wil je ook niet meer vergeten klanten te contacten? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.